Dobre przygotowywanie materiałów reklamowych (katalogi oraz broszury)
Marketing dzieli się na rozmaite rodzaje, jakie kategoryzuje się ze względu na jej przeznaczenie jak także na to do jakiej grupy ludzi ma być ona wycelowana. W związku z tym wyróżnia się na przykład reklamę audio, naoczną czy audiowizualną, jak też wiele innych, niemniej jednak statystyki podkreślają przejrzyście, że na ludzi najpoprawniej funkcjonuje reklama naoczna, nawet jeśli nie są oni wzrokowcami. Reklama naoczna z kolei podlega kolejnym podziałom, wyróżnia się na przykład billboardy, plakaty lub ulotki, jednakowoż nie jedynie – wkracza w to bezsprzecznie również reklama telewizyjna czy internetowa poprzez nagrywane oraz emitowane filmiki. Mimo, że teraz większość ludzi ma dostęp do Internetu oraz sieć stała się drugim życiem wielu z nich, to w dalszym ciągu na wysokim poziomie popularności i efektywności znajduje się reklama wizualna w postaci ulotek oraz plakatów, które dostają się bezpośrednio do rąk ewentualnego kontrahenta albo wyraźnie bombarduje się go nimi na ulicach, w punktach sprzedaży i wszędzie gdzie tylko jest ku temu okazja.
Audyt marki
Ta stereotypowa reklama prawdopodobnie zawsze będzie popularna, a wszystko w następstwie tego, że najłatwiej trafia do niezainteresowanych pozornie klientów. Sposoby na dotarcie do kontrahenta, naturalnie ewentualnego klienta są niezwykle przeróżne. Są tacy, którzy wręcz wyspecjalizowali się w tej dyscyplinie oraz niezwykle poprawnie wiedzą z jakim produktem muszą kierować się do jakiej grupy osób i w jaki sposób, a więc jaką odmianę reklamy wykorzystywać. Bywa tak, że rzeczowy rodzaj reklamy nie trafi do odbiorców, bo wybraliśmy najzwyczajniej w świecie zły model, z drugiej witryny bywają takie typy reklam, które trafią do każdego. Do takiego rodzaju reklamy należą na przykład ulotki, plakaty lub billboardy reklamowe.